Velkommen

Velkommen til Moketjov bloggen. Moketjov er bl.a. et skateboard crew med rødder i BSK. På denne blog finder du mange underlige, men også informative posts om alt mellem himmel og jord, dog mest imellem Moketjov og drengene!

onsdag den 5. november 2008

Viva La Random3!

Endnu engang har jeg taget en masse ligegyldige billeder som jeg vil dele med jer! Noget med en gammel bunker, en ny ghettomachine, kirken, Mr. Skinner, Rune Hansen osv. osv. osv.!
Mit kit!
Nede i bunkeren!
På eventyr i en herre mørk bunker klokken 02:00!
Gamle mænd som stadig holder det ægte!
"Den går aldrig forbi Odenses Nr. 9"
Mig og Niels Frisk var til Streets koncert! Og selvfølgelig slog den ikke roskilde men det var fedt!
Jeg fik mig en ghettomachine for 100 fynske dollars og den spiller fucking højt!
Et afsnit af friends med BDF!
Rune har fået underbukse spons og det er alle os fra Moketjov pisse glade for. Tillykke Rune nu kan du skifte hver dag!