Velkommen

Velkommen til Moketjov bloggen. Moketjov er bl.a. et skateboard crew med rødder i BSK. På denne blog finder du mange underlige, men også informative posts om alt mellem himmel og jord, dog mest imellem Moketjov og drengene!

søndag den 9. november 2008

Sej Men Praktisk

Fredag var jeg (Mathias) på vega for at se 'Beautiful Loosers' hvilket var en skide god idé. Den vil jeg varmt anbefale alle at se. Som sagt render jeg rundt på krykker og det er fucking nedern. Men så er det dejligt at folk får ondt af mig, f.eks bartenderen på vega som gave mig så mange af de gratis øl at min balance ikke just blev bedre! Igår kom Simon og besøgte mig da han skulle til barnedåb idag. Vi spiste fråder, så skate film og var til fest hos Karin. Min fod er ret blå og gul, men håber snart at kunne gå på den igen. Hvordan starter man dagen bedst? Man tar på bodega og spiser tarteletter!!! Og så er der lidt billeder!Gratis øller er bomben!Simon smadre hele pisset!

En rigtig grim fod!Hissi morgenmad!