Velkommen

Velkommen til Moketjov bloggen. Moketjov er bl.a. et skateboard crew med rødder i BSK. På denne blog finder du mange underlige, men også informative posts om alt mellem himmel og jord, dog mest imellem Moketjov og drengene!

mandag den 20. oktober 2008

I LÅV CPH!

Tallyho! Mathias er stadig mit navn og endnu engang er jeg deres ydmyg skribent. Jeg har haft en svedig weekend med bla. Tue og Simon. Vi har været til fest hos vores gode ven Marcus og dagen efter hos Karin. Skateingen foregik søndag i selvskab med Rune og fandt sted på div. spots på nørrebro...Her er billeder fra hele showet!

Har lige brugt herre lang tid på at smide alle billederne op..og har så lige set at de ligger i forkert rækkefølge! Men da det kun er Kim, Simon og mig der alligevel tjekker den her blog går det nok! Men ellers undskyld! Men jeg forslår at du læser det her og så bare tar billeder nedfra og op!

Hjemme hos Rune er der Fallen film og tosset ting på bordet!

Vi sluttede vores dag på det hyggelige spot hvor vi osse fik lidt i kassen!

Måske på vej hen for at lave tailslide revert, men hvem ved?

kk6ll++,.6???

Simon 5-0 revert!

Rune chiller på det nye spot!

Click-flick fra venstre mod højre: Poul, Simon, Tue, Tobias, Jens og SuperTank!

Der er mange gode bud på hva der sker på billede, jeg lader jer være dommer!

L:Ron har ikke en skid på Marcus.

Niels Frisk på mine knoer..Tanken støtter op om idén!